Říkáte si, jaké by to bylo, dělat s partnerem / partnerkou acro jógu - zažít harmonii ve společném pohybu, probudit dětskou hravost, smát se spolu a skákat radostí, když se Vám podaří něco nového?

Hned nato Vám ale v hlavě vyvstane hromada pochybností: 

  • To bych určitě nezvládl(a)
  • Nemám na to čas
  • Nemám partnera
  • Partner cvičit nechce
  • Nevím, jak začít

                                                     ...a podobně?

Moc dobře znám tyhle pocity a pochybnosti, než se pustím do něčeho nového. Mozek se nám vždy usilovně snaží namluvit, že zkusit něco nového je příliš těžké / nejisté / nebezpečné. Našla jsem ale cestu, jak tyhle překážky vlastní mysli bezbolestně obejít.

Můj příběh - jak jsem si vytvořila návyk ranního cvičení

Po občasné lekci jógy jsem se vždycky cítila uvolněná, protažená a plná energie. Snila jsem o tom, že budu cvičit každé ráno a s touhle energií začnu den. Když jsem na to myslela, jsem se cítila plná odhodlání, že zítra ráno už stoprocentně začnu.

Jenže pak přišlo ráno a po mém včerejším odhodlání nezbyla ani stopa. Místo něj jsem teď cítila lenost, strnulost, nechuť a v hlavě jsem měla aspoň 10 důvodů, proč teď vlastně nemá smysl cvičit (mám hlad, nemám čas, je moc teplo / moc zima, atd.)

Dlouhodobě jsem z toho byla frustrovanávyčítala jsem si, že s takovou nikdy pravidelně cvičit nezačnu.

Pak jsem na 10 dní pracovně sdílela pokoj s kamarádkou, která každé ráno cvičila jógu. A najednou jsem každé ráno cvičila taky! Bylo to tak přímočaré - najednou to byla automatická součást ranní rutiny. I když jsem reálně byla mnohem víc vytížená - celý den jsme pracovaly, ranní rituál mé přítelkyně mě dennodenně inspiroval a motivoval k tomu, abych bez přemýšlení roztáhla podložku a 20-30 minut si zacvičila. Skvěle jsem se protáhla a rozproudila v těle energii, kterou jsem pak vnímala po celý zbytek dne.

Po návratu domů jsem si návyk každodenního cvičení sama udržovala a udržuju dodnes.

Skutečný důvod, proč je tak těžké začít s něčím novým je tento:

Jsme zvyklí mnohem víc přemýšlet, než konat. Místo abychom šli do akce a zjistili, že to vlastně vůbec není tak těžké, přemýšlíme - zvažujeme pro a proti a často vidíme hlavně ty překážky. Tenhle rozhodovací proces nás stojí spoustu energie, která nám pak chybípodniknutí konkrétních kroků.

Minikurz 15 dní k acro józe (za 2-4 minuty denně)

vám pomůže tuto past vlastní mysli obejít dvěma mocnými způsoby:

Pro zažehnutí inspirace a udržení motivace cíleně zaměříme pozornost na přínosy nové aktivity.

Pro vytvoření pozitivního návyku je třeba začít dělat malé krůčky každý den. Aby vám pravidelnost vydržela, tyto krůčky musí být snadno proveditelné a jejich přínosy hned citelné - a přesně to se bude v minikurzu dít.

Díky tomu se budete každý den s radostí z vlastních pokroků a jasnou vizí PROČ to CHCETE pevnými kroky přibližovat ke svému snu o praxi acro jógy. A co víc, po 15 dnech budete plně připraveni začít a z vlastní praxe plynule přejít k acro józe.

Proč vám právě já můžu pomoct?

Už více než 5 let se s partnerem aktivně věnujeme acro józe a tradiční jógu sama cvičím ještě o několik let déle. Během té doby jsme se učili od světově proslulých učitelů i získali bohaté zkušenosti s výukou acro jógy především začátečníků, kteří na začátku o svých schopnostech silně pochybovali. Dlouholetou praxí jsem získala hluboké porozumění principům acro jógy a fungování lidského těla a vím, na čem je potřeba zapracovat ve které fázi praxe.

Tento minikurz jsem na základě svých zkušeností vytvořila tak, abyste po malých proveditelných krůčcích během 15 dnů získali schopnosti potřebné k zvládnutí základů acro jógy - a to jak po fyzické, tak i po duševní stránce.

Co vám přinese minikurz 15 dní k acro józe?

Během 15 dnů připravíte svoje tělo na praxi acro jógy

Budou vám stačit jen 2-4 minutky denně

Vytvoříte si návyk pravidelného cvičení, na které se budete těšit

Zbavíte se pochybností a posílíte své odhodlání začít s acro jógou

ZKRÁTKA - PŘEKONÁTE HLAVNÍ PŘEKÁŽKY, KTERÉ VÁM STOJÍ V CESTĚ K ACRO JÓZE:

Než jsem se pustila do příprav tohoto minikurzu, udělala jsem mezi svými fanoušky průzkum o tom, co jim brání s acro jógou začít. Tady jsou nejčastěji zmiňované překážky, spolu s odpověďmi na otázku, jak vám minikurz pomůže je překonat:

Acro jógu bych nezvládl(a)

Tohle je zdaleka nejčastější argument, který stojí na pochybnostech o schopnostech vlastního těla. Díky minikurzu své tělo spolehlivě připravíte na to, aby základy acro jógy zvládlo.

Nemám na to čas

Účast v minikurzu vám zabere maximálně 4 minuty denně. Opravdu nemáte 4 minuty nazbyt? Co třeba vynechat / zkrátit ranní brouzdání po sociálních sítích? ;) Pokud vás acro jóga opravdu láká, věřím, že si těch pár minut denně najdete.

Nemám partnera

Cvičte sami - minikurz sestává z cviků pro jednotlivce. Díky tomu sebe a své tělo připravíte na cvičení acro jógy a bude pro vás mnohem snazší zkusit acro jógu třeba na kurzu, jamu nebo soukromé lekci.

Partner cvičit nechce

Z mého průzkumu mezi muži vyplývá, že nejčastějším důvodem nezájmu mužů o acro jógu je právě obava z nepřipravenosti vlastního těla - hlavně z nedostatečné flexibility. Můj minikurz je proto zaměřený hlavně na zvýšení flexibility potřebné pro bázování (vedle flexibility pro letce a oboustranného posílení těla). ....... TIP: nastavte si cvičení podle minikurzu jako pravidelnou společnou aktivitu - můžete se vzájemně motivovat a radovat se společně z pokroků. Navíc v rámci bonusových párových cvičení si zkusíte, jaké to je společně se věnovat fyzické aktivitě, při které se vzájemně podporujete a bavíte se u ní - samotná acro jóga pak bude už jen další logický (i spontánní) krok ;)

Nevím, jak začít

Právě minikurz je ideálním řešením tohodle problému. Doslova vás v něm provedu začátky za ruku. Budete potřebovat jenom otevřít si každý den můj e-mail a spustit video. Za 2-4 minutky máte splněno a můžete se těšit na další den. A po 15 dnech budete připraveni s acro jógou začít formou, která vám vyhovuje nejvíc.

Jak přesně bude minikurz probíhat?

Každý den ve své emailové schránce najdete ode mě e-mail a v něm video s dnešním cvičením asi 2-4 minuty dlouhým. Cvičení jsou pro jednotlivce - připravujete jími své tělo na acro jógu.

Kromě samotného videa vám v mailu také stručně vysvětlím, jak vám dnešní cvik pomůže v acro józe - jakou schopnost díky němu rozvíjíte, abyste měli ke cvičení velmi konkrétní motivaci.

Aby vaše mysl zůstala pozitivně zaměřena a nesklouzla k vymýšlení výmluv a překážek, v každém mailu vám také pošlu fotku acro jógy a vypíchnu jeden důvod k její praxi.

Začneme se zcela nenáročnými, příjemnými cviky, na které postačí 2 minutky denně. Vytvoříte si tak návyk pravidelného cvičení - protože je snadno proveditelné a příjemné - už po pár dnech pocítíte přínosy cvičení a to, jak se tělo postupně mění - cvičení vám bude dělat radost a bude snadné se k němu vracet, přidávat nové cviky a cvičit déle.

Cena minikurzu

je pouhých 300 Kč.

Považuju acro jógu za naprosto jedinečnou aktivitu, která sbližuje lidi a mění životy. Z celého srdce si přeju, aby co nejvíce lidí díky ni našlo cestu zpátky do svého těla, k sobě i k lidem kolem sebe. Chci vám pomoci překonat překážky, které vám stojí v cestě, abyste mohli odemknout svůj netušený potenciál a objevit tuto neskutečnou aktivitu.

Za cenu lepší večeře tedy získáte moje vedení po dobu 15 dní, kdy spolu postupně posílíme a protáhneme vaše tělo a taky zbavíme vaši mysl obav a pochybností, které vám brání s acro jógou začít.

...a to ještě není všechno, mám pro vás tyto

BONUSY

4 párová cvičení pro společné sladění a zábavu

Kromě individuálních cviků, které ve své e-mailové schránce najdete každý den po celých 15 dní trvání minikurzu, jsem pro vás jako bonus připravila také celkem 4 párová cvičení, při kterých si budete moci vyzkoušet společné fungování a taky se dobře pobavíte ;)

Párové cviky vám budu postupně posílat e-mailem a to 4., 8., 12. a jeden den po skončení - tedy 16. den kurzu.

Praktický a motivační checklist

Tento praktický checklist slouží k zaznamenávání vašich pokroků v kurzu. Můžete si ho vytisknout a vyvěsit někam, kde ho budete mít stále na očích, aby vás motivoval ke každodennímu cvičení.

Video na téma
"Jak motivovat partnera k vyzkoušení acro jógy"

Některým mužům se do acro jógy nechce, ačkoli jejich partnerky tato praxe moc láká. Mluvila jsem s mnoha muži o jejich důvodech pro a proti. V tomto videu se s Vámi podělím o svá zjištění. Co muže k acro józe motivuje a jak k ní najít společnou cestu, která Vás oba bude bavit a naplňovat? To všechno ve videu probereme.

Možná se ještě ptáte...

Proč jen 15 dní? Není k vytvoření návyku potřeba 21 nebo 30 dní?

Údajně existují výzkumy, které tvrdí, že k vytvoření návyku je třeba danou činnost zopakovat 21 nebo dokonce 30 krát. Moje osobní zkušenost je ale taková, že mi k vytvoření návyku každodenní praxe jógy stačilo 10 dní. A taky že jsem se do spousty 21 nebo 30-denních výzev ani nepouštěla, protože mě to vysoké číslo odradilo hned ze startu. Navíc, moje e-maily a videa vám samozřejmě zůstanou, takže si po 15 dnech můžete celé kolo klidně zopakovat.

Budu během minikurzu cvičit acro jógu?

Tento minikurz je zaměřený na odstranění překážek, které lidem nejčastěji stojí v cestě k praxi acro jógy. Proto v minikurzu samotnou acro jógu ještě cvičit nebudeme. Místo toho budeme dělat individuální cvičení, které vaše tělo připraví na to, abyste po ukončení minikurzu mohli s acro jógou začít. V rámci bonusových párových cvičení si také vyzkoušíte společné fungování v páru, ale také také ještě nepůjde o samotnou acro jógu. Pokud se cítíte připraveni na to, začít rovnou s acro jógou, podívejte se na můj online kurz První vzlétnutí.

Je pro mě cvičení bezpečné?

Minikurz zahrnuje základní jógové cviky a kladu v něm důraz na to, abyste provedení cviku vždy přizpůsobili možnostem svého těla. Pokud máte nějaké konkrétní zdravotní problémy nebo bolesti, určitě se poraďte se svým lékařem, jestli je pro vás vhodné cvičit jógu a jakým cvikům byste se případně měli vyhnout. Když na tyhle cviky pak v kurzu narazíte, můžete je nahradit libovolným cvičením z předchozích dnů.

Budu k účasti v minikurzu něco potřebovat?

Budete potřebovat připojení k internetu a ideálně počítač, abyste si mohli každý den přehrát video. Taky se vám bude hodit jógová podložka, nebo alespoň nějaký měkký a neklouzavý povrch, jako koberec, větší ručník apod.

Vstupte do minikurzu ještě DNES

Pokud jste dočetli až sem, není pochyb o tom, že jste odhodlaní do minikurzu vstoupit a připravit se díky němu na praxi acro jógy. Jestli teď slyšíte svoji mysl, jak se vám to snaží rozmluvit, vzpomeňte si, co jsem psala v úvodu - přehnané přemýšlení namísto akce je naší hlavní překážkou v cestě za změnou.

Zdolejte ji už teď a vykročte na cestu k dobrodružství a dechberoucím zážitkům, které vám přinese acro jóga. Vaše budoucí já bude tomu dnešnímu za tohle rozhodnutí děkovat.

Pokud máte jakékoliv otázky nebo nejasnosti, ráda vám je pomůžu vyřešit. Ozvěte se mi na dori@dorotatomasz.cz